eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProsze o pomoc › Prosze o pomoc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Mac" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prosze o pomoc
    Date: Tue, 2 Apr 2002 23:01:12 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 12
    Message-ID: <a8d69d$dmv$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc35.przemysl.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1017781357 14047 213.76.239.35 (2 Apr 2002 21:02:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Apr 2002 21:02:37 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:88928
    [ ukryj nagłówki ]

    Kupiłem w komisie dysk . Okazało sie ze nie chodzi za dobrze (wyłaczał sie
    sam i czasami wogole go nie wykrywało) ale zorientowałem sie dopiero po 4
    dniach, przychodze do komisu i gość mi powiedział że uszkodzenie mechaniczne
    :'Pewnie panu upadł' , a że miał gwarancje to go wysłali do serwisu i
    przyszła odpowiedź ze uszkodzenie mechaniczne.
    Co mam robić, czy można zażadać papierów że sprzedawany mi dysk był
    sprawdzany(i sprawny)
    Co moge zrobić w takiej sytuacjii
    Prosze o pomoc
    Maciek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1