  • 11. Data: 2014-03-10 12:11:43
    Temat: Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.03.2014 11:51, hikikomorisan pisze:

    > Nie chodzi mi o patrzenie, tylko o nagrywanie i transmisje obrazu i
    > dzwieku, czyli glownie publikowanie wizerunku bez zgody.

    Łaskawie odróżnij rejestrację od publikacji.

  • 12. Data: 2014-03-10 12:12:40
    Temat: Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze i przykład z życia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.03.2014 11:47, hikikomorisan pisze:

    > Wiesz, mnie interesuje bezpieczenstwo, czyli interwencja jak ktos bedzie
    > chcial mnie zabic na ulicy.
    >
    > Calkowicie mnie nie interesuje wykrycie sprawcow jak bede martwy.

    Czyli wolisz mieć albo stały, gwarnatowany ludzki nazdór ALBO w ogóle
    nic. Baaaaaaaaaardzo "logiczne".

  • 13. Data: 2014-03-10 17:44:03
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 10.03.2014 12:12, Andrzej Lawa wrote:

    > Czyli wolisz mieć albo stały, gwarnatowany ludzki nazdór ALBO w ogóle
    > nic. Baaaaaaaaaardzo "logiczne".

    Nie zrozumiales.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 14. Data: 2014-03-10 17:44:43
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 10.03.2014 12:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik SJS s...@p...pl ...

    > No ale przeciez mówi, ze nie patrza cały czas... :)
    > Na monitoring starczyło, ale na odpowiednie planowanie wydatkowania srodków
    > czyli na zatrudnienie obserwatora juz nie...

    O tym wlasnie pisze.

    sto kamer, jeden czlowiek

    niech bedzie polowa kamer z tego, i piec razy wiecej ludzi

  • 15. Data: 2014-03-10 17:48:32
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 10.03.2014 12:11, Andrzej Lawa wrote:

    > Łaskawie odróżnij rejestrację od publikacji.

    Nie mam zamiaru byc ani rejestrowany ani publikowany.

    Wiec nie bede rozroznial.

    Zwlaszcza, ze Google Glass sluzy do pokazywania on line tego co sie widzi.

  • 16. Data: 2014-03-10 18:06:23
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Nie mam zamiaru byc ani rejestrowany ani publikowany.

    Czyli jak ktoś zrobi zdjęcie ulicy, na której będziesz przechodził, to
    mu wyrwiesz aparat ? A jak moja kamera w samochodzie nagra jak
    przełazisz mi przed maską, to pewnie się rzucisz pod koła, żeby zatrzymać ?

    > Wiec nie bede rozroznial.
    To widać, że masz problemy z rozróżnianiem.

    > Zwlaszcza, ze Google Glass sluzy do pokazywania on line tego co sie widzi.
    Spierdzielaj do lasu, do nory. Tam będziesz miał większą szansę, że nikt
    cię nie sfotografuje.
    No, chyba, że satelity. Ale ich nie dosięgniesz.

  • 17. Data: 2014-03-10 19:04:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.03.2014 17:48, hikikomorisan pisze:

    > Nie mam zamiaru byc ani rejestrowany ani publikowany.

    To załóż worek na głowę - oddasz wszystkim przysługę.

  • 18. Data: 2014-03-10 19:06:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.03.2014 17:44, hikikomorisan pisze:

    > Nie zrozumiales.

    Raczej ty - argumentujesz za idiotycznym nakazem/zakazem.

  • 19. Data: 2014-03-10 20:36:10
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 10.03.2014 18:06, sundayman wrote:

    > Czyli jak ktoś zrobi zdjęcie ulicy, na której będziesz przechodził, to
    > mu wyrwiesz aparat ?

    Nie.

    > A jak moja kamera w samochodzie nagra jak
    > przełazisz mi przed maską, to pewnie się rzucisz pod koła, żeby zatrzymać ?

    nie.

> [...]

    > cię nie sfotografuje.
    > No, chyba, że satelity. Ale ich nie dosięgniesz.

    Znaczy ty widac bardzo pragniesz byc obserwowany, nagrywany i
    transmitowany w restauracji na ten przyklad?

  • 20. Data: 2014-03-10 20:36:28
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 10.03.2014 19:04, Andrzej Lawa wrote:

    > To załóż worek na głowę - oddasz wszystkim przysługę.

    Powiedzial co wiedzial, czyli nic...