  • 21. Data: 2004-12-20 23:04:32
    Temat: Re: Profanacja barwa narodowych
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    YOeLL wrote:

    > A gdyby na szaliku z barwami bylo napisane Unimil- prezerwatywy tez bys
    > nosil?

    Ja bym przede wszyskim nie nosił biało-czerwonego szalika, bo dla mnie
    taka kombinacja kolorów w ubraniu jest mocno 'gryząca'.

    IMHO jedyne, o co można by się czepiać, to wykorzystanie do celów
    komercyjnych i nie płacenie tantiemów (czy jak to nazywają) podobnie,
    jak np. Warszawa kasuje (miała kasować?) ludzi za Syrenkę.

    Profanacją mogłoby to ewentualnie być, gdybyś sfotografował kogoś
    podcierającego się taką 'flagą'.

    A kapturków się nie czepiaj, bo to, że tobie się źle kojarzą, nie
    oznacza, że problem koniecznie jest z kapturkiem - tylko może tobą
    (takie same kaptury były AFAIR zakłdane przez druidów).

    Reasumując - sugeruję raczej konsultacje psychiatryczne, a nie prawne,
    bo to mi wygląda nie na profanację, tylko na przypadek 'pieniaczus
    pospolitus'.