    From: Krzysztof Ziemko <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Proces cywilny
    Date: Tue, 25 Sep 2007 16:07:25 +0200

    Witam,

    czeka mnie proces cywilny w związku z nierzetelnym wykonaniem usługi przez
    pewną firmę. Za usługę jeszcze nie zapłaciłem, chcąc doprowadzić do procesu
    sądowego. Teraz dowiedziałem się jednak, iż moje zarzuty, chociaż jak
    najbardziej uzasadnione, są nie do udowodnienia w sądzie. I chyba będę się
    musial wycofać.

    Mam w związku z tym kilka pytań.
    Mam nadzieje ze ktos znajdzie chwilę czasu na odpowiedz.

    1. Gdzie mogę się dowiedziec czy do sądu wpłynął juz pozew?
    2. Jeśli pozew został zlozony, a ja zaplacę za usługę teraz? Jaka jest
    procedura postępowania w takim wypadku. Czy wogole dojdzie do procesu? Kto
    ponosi koszta sądowe? Co z wynagrodzeniem adwokata strony przeciwnej?
    Ma to dla mnie znaczenie, gdyż jesli będe musial ponieść te koszta to jednak
    zdecyduje się na ten proces. Może uda mi sie przekonac sedziego do moich
    racji.