  • Data: 2006-12-09 14:21:21
    Temat: Problem z zakładem energetycznym
    Od: "Rage" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    przez moją działkę przechodzi linia wysokiego napięcia. Na działce
    mam jeden słup należący do elektrowni. Zakład energetyczny (ZEWT
    SA) przysłał ludzi, którzy wdarli się na działkę i nacięli
    gałęzi drzew, które chyba mogły przeszkadzać idącym ponad
    posesjami kablom. Nie było mnie w domu ale jestem pewien, że to oni,
    ponieważ jakieś 2 lata temu już tak zrobili. Problem w tym, że
    zostawili ścięte gałęzie na mojej działce a przy okazji zniszczyli
    fragment ogrodzenia. Fakt, że siatka jest stara i łatwo się
    pogięła pod naciskiem facetów z piłami, ale to chyba nie ma
    znaczenia. Zostawili syf i zniszczone ogrodzenie.
    Zadzwoniłem do ZETW SA. Jakiś człowiek spierał się ze mną, że to
    wszystko go mało interesuje. Dał mi numer telefonu do innego faceta,
    do którego mam zadzwonić w poniedziałek (bo jest sobota więc nie
    pracują).
    Poradźcie, co mam zrobić? Jak ich zmusić aby przyjechali, zabrali
    gałęzie i naprawili siatkę? Przeraża mnie to, że banda z
    elektrowni wchodzi sobie na prywatny teren pod nieobecność
    właściciela, robi demolkę i nawet się nie przyznaje. Mam iść na
    policję, do prokuratury, do sądu?

    A tak przy okazji, jak ich zmusić aby zabrali słup z mojej posesji?
    Kiedyś z sąsiadami pisaliśmy petycje, skargi itd. Nic nie pomogły.
    Elektrownia wymigiwała się, tłumacząc, że to trudne, że my,
    sąsiedzi mamy sami zrobić (dać kasę) mapy itp.

    Pozdrawiam.