    From: Marek 'marcus075' Karweta <m...@s...gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z właścicielką, dylemat z kluczami.
    Date: Sat, 13 Oct 2007 20:09:53 +0200

    Witam.
    Sytuacja wygląda tak, że właścicielka mieszkania powiedziała nam, że
    mamy zapłacić dodatkową kasę za opłaty administracyjne. O tym nie ma
    słowa w umowie, więc nic nie muszę. Ale ona wtedy wypowie mi umowę. Mogę
    ją pozwać, wiem, ale co mi z tego jak mieszkać miał gdzie nie będę.
    Ja nie o tym. Jak wynajmowaliśmy mieszkanie to kobietka dała nam jeden
    komplet kluczy, powiedziała, żebyśmy sobie dorobili. No nic, pal sześć,
    kasa nieduża, bo raptem 30zł (cholera! 6 piw w okolicy Rynku
    krakowskiego, albo 12 w sklepie...;-) ). Teraz, gdy kobieta robi nam
    problemy szukamy nowego mieszkania, ale klucze mamy dorobione. Czy przy
    wypowiedzeniu umowy mam *obowiązek* oddać jej wszystkie komplety kluczy,
    w tym dorobione za własne pieniądze, czy tylko jeden, który dostałem na
    początku? Czy prawo jakoś to warunkuje?
    Powiem szczerze, że ponieważ kobieta okazała się oszustką to ja bym
    najchętniej powiedział jej "wyp...", odwrócił się na pięcie a klucze
    powiesił sobie w mieszkaniu (już nowym) na ścianie ;-), ale chciałbym
    wiedzieć, czy ona będzie miała wtedy możliwość pozwania mnie i moich
    współlokatorów.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta mailto:m...@g...com