  • Data: 2006-03-25 17:40:38
    Temat: Problem z rozwiązaniem stosunku służbowego
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich na grupie i przedstawiam swój problem. Jestem
    pracownikiem Izby Celnej-w październiku 2004 zostałem mianowany do
    służby przygotowawczej, która trwa 3 lata i na taki wlasnie okres
    podpisalem umowe. po póltora roku pracy złozyłem wypowiedzenie z
    prosbą o rozwiązanie stosunku służbowego.Ustawa z dnia 24.07.1999 o
    Służbie Celnej przewiduje okres wypowiedzenia dla funkcjonariuszy
    celnych - 3 m-ce, ale nie jest określone czy dotyczy to
    funkcjonariuszy w służbie przygotowawczej.Moje pytanie- czy przy
    zwolnieniu mogę powołać sie na przepisy kodeksu pracy-jesli w
    ustawie o sluzbie celnej nie jest jasno określone jak mają być
    stosowane przepisy. Oraz jak mogę walczyć o swoje w przypaku kiedy
    dyrektor bedzie usilnie chcial mnie zatrzymac na okres 3 m-cy- chce
    rowniez poinformowac-ze jakies pol roku temu dostałem propozycję
    przejscia do Ministerstwa Finansów na zasadach przejscia słuzbowego-
    na ktore dyrektor się nie zgodził, ponadto bylem ostatnio zmuszony
    do podpisywania papierów o odbytych szkoleniach wewnetrznych których
    wogole nie bylo