-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
ostnews.google.com!k19g2000yqg.googlegroups.com!not-for-mail
From: piotrek <p...@s...czest.pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo
Subject: Problem z reklamacją notebooka
Date: Fri, 21 Nov 2008 07:43:19 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 58
Message-ID: <9...@k...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 81.190.213.52
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1227282200 27464 127.0.0.1 (21 Nov 2008 15:43:20 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Fri, 21 Nov 2008 15:43:20 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: k19g2000yqg.googlegroups.com; posting-host=81.190.213.52;
posting-account=io-q4goAAAB1YwYkdJ7gK15SRgq2DfOi
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Opera/9.60 (Windows NT 6.0; U; pl) Presto/2.1.1,gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:564328
[ ukryj nagłówki ]Witam
Oddałem notebooka (zakupiony do celów prywatnych) do serwisu 3.10.2008
(posiadam potwierdzenie przyjęcia
zgłoszenia z pieczątką i podpisem pracownika sklepu). Laptop miał
przyjechać po
14 dniach tak mi obiecano i po kilku telefonach ta data była cały czas
przekładana ze wzglęgdu na powtarzające się występowanie co raz to
nowych usterek. Po trzech tygodniach od daty złożenia komputera do
serisu dostałem telefon że laptop zostaje
odesłany do dostawcy płyty głównej i może to potrwać jeszcze jakiś
czas.
Po przekroczeniu terminu naprawy serwisowej o której mowa
w gwarancji producenta (można ją znaleźć
http://firma.icom.eu/pl/serwis/karta_gwarancyjna konkretnie chodzi o
punkty 7.1 7.2 9.1 ) złożyłem pismo w sklepie we Wrocławiu dnia
13.11.2008 o treści:
"Wniosek o wydanie nowego towaru.
W związku z niedotrzymaniem terminów serwisowania sprzętu marki Icom
SB
5205 (numer seryjny 2652), o których mowa w gwarancji producenta na
Państwa stronie internetowej, zwracam się z wnioskiem o wydanie
nowego
sprzętu.
Punkty 7.1 i 7.2 gwarancji wyraźnie określają maksymalne terminy
serwisowe, które zostały w sposób znaczący przekroczone. Punkt 9.2
przewiduje konieczność wydania nowego sprzętu po przekroczeniu tych
właśnie terminów.
Notebook został przyjęty do serwisu we Wrocławiu 3 października 2008
roku z rozpoznaniem wady płyty głównej. "
pracownik sklepu dzwonił przy mnie do Lublina i dostał informacje że
nowy sprzęt będzie raczej wydany. Umówiłem się na wizytę w sklepie na
poniedziałek dnia 17 listopada. Tego dnia powiedziano mi że nie ma
nowego sprzętu i jedzie do mnie stary, nienaprawiony (czym był
zdziwiony
nawet pracownik sklepu). Dziś (21 listopada) dostałem telefon z
zaproszeniem do sklepu w sprawie komputera. Dano mi pismo w którym
producent napisał:
"Informuję, że dostarczony do nas komputer nosi ślady zalania brązową
cieczą. Z uwagi na powyższe informuję o utracie gwarancji na w/w
komputer". Oddano mi również kartę gwarancyjną w której wbita jest
data
przyjęcia do serwisu 14 X (11 dni po przyjęciu do sklepu - na co mam
potwierdzenie). Komputer pozostał w sklepie. Jakie mam podjąć
działania
gdyż jestem w 100% pewny że komputer nie był zalany a działania
producenta są typowo nastawione na wymiganie się od odpowiedzialnośći
za
wydanie nowego sprzętu.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 21.11.08 20:13 rezist.com
- 21.11.08 21:32 Robert Tomasik
- 21.11.08 23:01 rezist.com
- 23.11.08 18:14 piotrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Patrolowanie kampusów
- Faktyczne opodatkowanie medianowej płacy w Polsce wyniosło 39,4% w lis. 2024r.
- Kiero od deregulacji III Rzeczy (pospolitej) w zaciąga kredyt w 17 bankach by ratować prywatny biznes
- zabezpieczenie płatności w biznesie
- Z jakiego paragrafu podlega ochronie (resortowa) flaga UE w RP3? Bo to nie flaga Obcego PAŃSTWA [KK-137.2]
- Ekstradycja Sebastiana M
- Donald Trump zapowiada ponowne otwarcie więzienia Alcatraz
- stary mandat
- Salwador
- Napadają na konduktorów
- Obciążyć "pracodawcę" na B2B.
- Czy na URZĘDACH RP3 można bezkarnie LATAMI wywieszać flagę obcego państwa? [podstawa prawna]
- Hejt na lekarzy i personel
- Re: Ilu ludzi skazano w RP3 z KK-257 za "mowę nienawiści" wobec Palestyńczyków?
- legalizacja eutanazji nie opłaca się władzy?
Najnowsze wątki
- 2025-05-09 Patrolowanie kampusów
- 2025-05-09 Faktyczne opodatkowanie medianowej płacy w Polsce wyniosło 39,4% w lis. 2024r.
- 2025-05-09 Kiero od deregulacji III Rzeczy (pospolitej) w zaciąga kredyt w 17 bankach by ratować prywatny biznes
- 2025-05-09 zabezpieczenie płatności w biznesie
- 2025-05-08 Z jakiego paragrafu podlega ochronie (resortowa) flaga UE w RP3? Bo to nie flaga Obcego PAŃSTWA [KK-137.2]
- 2025-05-07 Ekstradycja Sebastiana M
- 2025-05-07 Donald Trump zapowiada ponowne otwarcie więzienia Alcatraz
- 2025-05-07 stary mandat
- 2025-05-05 Salwador
- 2025-05-02 Napadają na konduktorów
- 2025-05-02 Obciążyć "pracodawcę" na B2B.
- 2025-05-02 Czy na URZĘDACH RP3 można bezkarnie LATAMI wywieszać flagę obcego państwa? [podstawa prawna]
- 2025-05-01 Hejt na lekarzy i personel
- 2025-04-30 Re: Ilu ludzi skazano w RP3 z KK-257 za "mowę nienawiści" wobec Palestyńczyków?
- 2025-04-30 legalizacja eutanazji nie opłaca się władzy?