-
1. Data: 2003-05-28 11:56:48
Temat: Problem z reklamacją :-(
Od: "Arti" <t...@w...pl>
Dwa miesiące temu zepsuło mi sie krzesło obrotowe z Office Depot z Janek.
Będąc tam przy okazji z kolegą, zapytałem czy mając wszystko z opakowaniem
lecz bez paragonu mogę oddać do naprawy? Kierownik powiedział, ze nie ma
sprawy, abym je przywióżł.
Po 2 tygodniach pojechałem okazało się, że zlikwidowali sklep, musiałem
jechać do Warszawy, gdzie powiedział, ze przyjmie, ale jeśli nie dowiozę
paragonu bedzie opłata 30zł. Powiedziałem o zaistniałej sytuacji, ale on
powiedział, ze tamten będzie pracował u nich, wiec z nim porozmawia,
jednakże zapłacić muszę.
Wiem, ze to mały problem, ale troche sie zdenerowałem gdyz w Wawie straciłem
duzo czasu w korkach a potem ta różnorodnosć zdań.
Czy nie powinna tamta osoba pokryc kosztów za złe doinformowanie?
-
2. Data: 2003-05-28 18:12:18
Temat: Re: Problem z reklamacją :-(
Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>
Arti wrote:
> Po 2 tygodniach pojechałem okazało się, że zlikwidowali sklep, musiałem
> jechać do Warszawy, gdzie powiedział, ze przyjmie, ale jeśli nie dowiozę
> paragonu bedzie opłata 30zł. Powiedziałem o zaistniałej sytuacji, ale on
> powiedział, ze tamten będzie pracował u nich, wiec z nim porozmawia,
> jednakże zapłacić muszę.
> Czy nie powinna tamta osoba pokryc kosztów za złe doinformowanie?
Zadnej opłaty być nie może (jeśli to reklamacja na podstawie
niezgodności towaru z umową czy rękojmi). A nawet przysługuje zwrot
kosztów dowiezienia itd.
Inna sprawa, że musisz udowodnić zakup w tym sklepie, jeśli można to
zrobić bez paragonu to w porządku, inaczej sprzedawca może powiedzieć,
że to nie jego ;)
KG
-
3. Data: 2003-05-28 19:44:46
Temat: Odp: Problem z reklamacją :-(
Od: "Arti" <t...@w...pl>
> Zadnej opłaty być nie może (jeśli to reklamacja na podstawie
> niezgodności towaru z umową czy rękojmi). A nawet przysługuje zwrot
> kosztów dowiezienia itd.
> Inna sprawa, że musisz udowodnić zakup w tym sklepie, jeśli można to
> zrobić bez paragonu to w porządku, inaczej sprzedawca może powiedzieć,
> że to nie jego ;)
Mam karton który ma całe tło OFFICE DEPOT, i gwarancja 2 lata, kwestia, ze
moze mówić, że kupiłem 3 lata temu :(
A inny w Jankach kazał przywieźć bez,a paragon zubiłem, bo po co komu
gwarancja na krzesło :)
-
4. Data: 2003-05-29 01:52:05
Temat: Re: Odp: Problem z reklamacją :-(
Od: Marcin Debowski <a...@n...net>
In article <bb3415$fjv$1@atlantis.news.tpi.pl>, Arti wrote:
> Mam karton który ma całe tło OFFICE DEPOT, i gwarancja 2 lata, kwestia, ze
> moze mówić, że kupiłem 3 lata temu :(
Słowem nie ma dowodu z datą zakupu a więc tzw. d..a
> A inny w Jankach kazał przywieźć bez,a paragon zubiłem, bo po co komu
> gwarancja na krzesło :)
Ale już teraz wiesz, nie? :)
--
Marcin