    From: "roBEERt" <r...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z rejestracją
    Date: 16 May 2006 14:52:56 -0700

    Kupiłem niedawno w komisie w Polsce samochód jeszcze
    nieprzerejestrowany. Otrzymałem komplet dokumentów, przetłumaczyłem
    i udałem się zarejestrować. No i schody. Okazało się, że na
    fakturze zakupu we Francji przez komis i na fakturze sprzedaży jest
    nazwa firmy "Auto Handel" Magdalena X, a na dowodzie rejestracyjnym
    (francuskim) widnieje "Jacek X jest właścicielem samochodu" (Pani i
    Pan X są małżeństwem). Pani X jest właścicielką firmy a Pan X
    jeździ do Francji i sprowadza samochody. Z powodu różnic na fakturze
    i dowodzie rejestracyjnym pani w okienku po konsultacji z naczelnikiem
    urzędu odmówiła rejestracji. A autko stoi w garażu...
    Logicznym mi się wydaje, że dowód rejestracyjny może być na Pana
    X, no bo jak może zarejetrować samochód na kogoś innego lub jak
    udowodnić przed policją, co to za samochód przeprowadza się przez
    granicę. A może się mylę?
    I czy naprawdę w przypadku kupna samochodu za granicą nie jest
    wymagana ciągłość w dowodzie rejestracyjnym?
    roBEERt