    From: asuszek <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z pkt.pl
    Date: Thu, 20 Aug 2009 04:41:25 -0700 (PDT)

    Moje pytanie jest następującej treści:
    W kwietniu Pani z pkt.pl zadzwoniła do firmy i umówiła się jak to ona
    określiła na zweryfikowanie danych w ksiażkach telefonicznych,
    spytałam się tej Pani czy to potwierdzenie jest darmowe czy tez trzeba
    płacić, stwierdziła ze jest to darmowe no to zaprosiłam Panią do firmy
    zeby potwierdzic te dane (akurat w ten dzień musiałam wczesniej wyjsć
    z pracy więć potwierdziła te dane koleżanka która nie jest uprawniona
    do podpisywania w firmie żadnych umów). W czerwcu została przysłana
    faktura proforma za zamieszczenie reklamy w pkt.pl na co została
    wysłana reklamacja ze zadnej umowy firma nie podpisywala, nie ma
    żadnej umowy u nas w firmie podpisanej - nie zamawiała reklamy. W
    sierpniu została przysłana faktura za usługę na co zwróciłam się do
    pkt. o przesłanie kopii umowy chcąc wiedzieć kto tą umowę podpisywał.
    W dniu dzisiejszym dostaliśmy odpowiedź na złożoną reklamację i kopię
    umowy i co się okazałao że jest to niby darmowe potwierdzenie danych
    firmy (po prostu kobieta ich konsultantka powypełniała później rubryki
    że niby zamawiamy reklamę). Zadzwoniłam na infolinię chcąc się
    dowiedzieć o nr telefonu do tej konsultantki zeby ja po prostu
    opierdzielić i co okazuje się ze ta Pani juz tam nie pracuje do jej
    przełożonych za nic nie idzie się dodzwonić. Proszę o odpowidź czy
    firma (sp. z o. o.) ma możliwość wybronienia się z tej sprawy, czy
    umowa podpisana przez osobę niewykazaną w KRS-ie jako osoba uprawniona
    do podpisu, jest ważna. Czy zostaje tylko napisanie skargi do nich ze
    zatrudniają nieuczciwych ludzi i zapłacenie faktury?
    Z góry dziękuje za odpowiedź.