  • 1. Data: 2003-08-20 19:29:11
    Temat: Problem z pewnym serwisem internetowym – POMOCY
    Od: "PawelG" <p...@e...pl>

    Witajcie,
    Mam mały problem ze swoimi wspólnikami. Mianowicie podpisałem z nimi umowę a
    właściwie aneks do umowy zawierającej informacji na temat podziału
    zysków/strat etc..
    Jest w sumie trzech wspólników, ja i moich dwóch znajomych. Władowałem w
    serwis (chodzi o serwis Internetowy) ładnych parę tysięcy złotych. I moje
    pytanie brzmi czy moi wspólnicy bez mojej zgody mogą mnie wywalić z tego
    interesu? Mam aneks do umowy z ich podpisami sporządzony. Pisze tam wyraźnie
    na temat podziału zysków czy także strat. Są zaznaczone obowiązki, (ostatni
    okres czasu nie mogłem ich wykonywać) i stąd ich propozycja wyrzucenia mnie z
    tego interesu. W umowie nic nie pisze, że skoro nie będę mógł wykonywać
    pewnych swoich obowiązków oni będą mogli mnie w związku z tym wywalić&#8230;
    Co mogę z tym zrobić? Jakie miałbym podjąć działania?
    Bardzo proszę o odpowiedź.

    Pozdrawiam
    Paweł Gąsiorski
    p...@e...pl

  • 2. Data: 2003-08-21 21:37:02
    Temat: Re: Problem z pewnym serwisem internetowym &#8211; POMOCY
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Aug 2003, PawelG wrote:

    >+ Witajcie,
    >+ Mam mały problem ze swoimi wspólnikami. [...]

    Wyłóż grupie co to za "wspólność": czy to DG, jeśli
    tak to czy S.C. czy S.J. albo inna sp. z o.o.... Inne
    przepisy mogą regulować każdy przypadek !!
    [...]
    pozdrowienia, Gotfryd