eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z odebraniem od banku spadku › Problem z odebraniem od banku spadku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: alex <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z odebraniem od banku spadku
    Date: Wed, 02 Mar 2011 17:15:42 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 11
    Message-ID: <iklqfm$bin$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-78-8-103.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1299082550 11863 89.78.8.103 (2 Mar 2011 16:15:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Mar 2011 16:15:50 +0000 (UTC)
    X-User: guciotek
    X-Antivirus: avast! (VPS 110302-0, 2011-03-02), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670374
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Znajoma dostała spadek po bracie, poszła do banku z wyrokiem sądu i nie
    dostała pieniędzy, sprawa trwa już 4 tygodnie, bank zasłania się
    procedurami.

    W innym banku gdzie zmarły brat miał konto dostała pieniądze od ręki.

    Czy i jak wymusić na banku przyspieszenie sprawy?


    pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1