  • 11. Data: 2010-03-10 10:13:35
    Temat: Re: Problem z nieuczciwym wynajmującym
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 10:08:15 +0100, markosi napisał(a):

    Jeszcze jedno.

    > mam umowę
    > odprowadziłem składki.

    Jakie składki?????????

  • 12. Data: 2010-03-10 10:30:49
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 09 Mar 2010 18:57:27 +0100, markosi napisał(a):

    > Ale co wpisać w pismo odwoławcze proszę podsuń mi wątek. Najgorsze to,
    > że to szczera prawda. Wynajmujący nie chcieli podpisać ze mną umowy to i
    > tak zacząłem opłacać podatek zryczałtowany. Mogłem od pobranego zadatku
    > ale poza tym nie dostałem złamanego grosza.

    Weź policz jakie zaliczki wypadało ci płacić przy zasadach ogólnych.
    Porównaj to z tym co płaciłeś myśląc, że jesteś na ryczałcie. Potem
    zaczniesz się zastanawiać co masz dopłacić, jakie odsetki itp.

  • 13. Data: 2010-03-10 13:18:26
    Od: m...@o...pl

    > Jakie składki?????????
    Już sie gubie w tym co pisze oczywiście odprowadziłem podatek zryczałtowany od
    dochodu.