-
1. Data: 2003-03-29 15:15:07
Temat: Problem z gwarancją
Od: Cichom <c...@i...pl>
Pierwszy raz pisze na tą grupe, więc jeśli coś zrobie nie tak to prosze o
wskazówki.
Chodi mi o zasady gwarancji/rękojmii. Mam problem z jednym sklepem. Jakiś
miesiąc (ponad) oddałem myszke (Logitech MX500, to jest droga myszka,
kosztowała ponan 220zł, ale taka mi potrzebna do pracy) do serwisu z
uszkodzonym kółkiem, wyglądało tak jakby poszło zawieszenie kółka z lewej
strony (myszke miałem jakieś 1,5 miesiąca). Mycha siedziała jakieś 3 tyg w
serwisie, po czym dowiedziałem się że hurtownia do której myszke wysłał sklep
uznała uszkodzenie za mechaniczne, a tym samym nie uznała gwarancji. Sklep
stwierdził że wyśle myche jeszcze w inne miejsce, ale nie wiadomo ile to
potrwa.
Obecnie czekam już ponsd 5 tygodni i nic nie wskazuje na szybkie rozwiązanie
sprawy. I pytanie co mam terz robić??
Jak dla mnie to jest wada która musiała być od nowości ale ujawniła się po
miesiącu od zakupu. Te myszki poprostu się nie psują, dlatego producent daje
na nie aż 5 lat gwarancji.
Niech mi ktoś poradzi co mam zrobić aby mieć sprawną myszke.
--
Piotr Cichomski c...@t...pl