    From: "Gienek" <g...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z TP SA
    Date: Mon, 30 Jun 2008 10:32:28 +0200

    Nie dawno kupiłem mieszkanie od spółdzielni mieszkaniowej poprzez przetarg po
    wysiedlonych poprzednich właścicielach ale bez zadłużenia co zresztą widnieje w
    akcie notarialnym.
    Było to tak, że porzedni właściciele opuścili lokal i wyjechali z kraju nie
    zostawiając jakichkolwiek namiarów do siebie ani też potem nie opłacali
    rachunków. Po prostu znikneli. W mieszkaniu mieszkała tylko ich matka ale w
    końcu zrezygnowała z mieszkania tam. Dług rósł i rósł aż w końcu spółdzielnia
    wszczęła postępowanie komornicze czy jak tam się to nazywa i przejęła lokal.
    Sprzedała go na przetargu który wygrłem ja.

    Przychodzą teraz na adres mieszkania co miesiąc rachunki za telefon z TP SA.
    Dzwoniłem w tej sprawie do błękitnej infolinii z zapytaniem co z tym fantem
    zrobić. Dostałem informację, że jedynie ta osoba która zawarła z nimi umowę może
    ją teraz rozwiązać i nic nie da się na to poradzić.

    Teraz mam problem. Właścicielem mieszkania jestem ja. Poprzednich właścicieli
    nie ma w kraju i prawdopodobnie nigdy się nie pojawią. Nie chciałbym żeby
    jakiekolwiek rachunki przychodziły do mnie z TP SA. Przecież nie zawierałem z
    nimi żadnej umowy. Czy da się jakoś rozwiązać tę umowę z telekomunikacją bez
    obecności byłych właścicieli tego lokalu? Czy w razie oporu ze strony TP SA mam
    szansę na wygranie sprawy w sądzie o to żeby nie wysyłali tych rachunków do
    mnie?