eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z Sony Polska
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-06-20 06:29:50
    Temat: Problem z Sony Polska
    Od: "dziki" <d...@n...pl>

    Hej,
    To moj pierwszy post na te grupe, wiec wypadaloby sie przywitac co tez
    skrzetnie czynie i pozdrawiam wszystkich.
    Moje pytanko dotyczy kwestii prawnej, zwiazanej z zakupami w SonyPolska
    (SP). Teraz fragment emalii, ktora ja i wielu innych od nich otrzymalo:

    [ciach...]
    Spraw sobie doskonały prezent na Dzień Dziecka!

    Wyjątkowa oferta promocyjna tylko dla Zarejestrowanych Użytkowników:

    "PODWAJAMY ZAMÓWIENIE NA GRY NA PS 2!"

    KAŻDY KTO ZŁOŻY ZAMÓWIENIE W DNIACH 31 MAJA (PIATEK) LUB 1 CZERWCA (SOBOTA)
    NA DOWOLNĄ GRĘ NA PlayStation 2 OTRZYMA DRUGĄ GRĘ PROMOCYJNĄ GRATIS! DRUGA
    GRA DO WYBORU Z NASTĘPUJACYCH TYTUŁÓW:

    [i tu lista tychze tytulow, ciach...]

    Problem polega na tym, ze ta druga gratisowa gra, nie jest taka jaka moznaby
    dostac kupujac normalnie w sklepie. Roznica polega na tym, ze dostalem ja
    bez ksiazeczki i okladki, jedynie w oryginalnym pudelku, a na plytce pisze,
    ze nie jest to gra na sprzedaz. O zgrozo, co poniektorzy nie dostali podobno
    nawet takiego pudelka, a jedynie papierowa koperte na plytke. Czy z taka
    sytuacja mozna cos zrobic, bo wydaje mi sie ze sformulowanie 'gra
    promocyjna' nie oddaje w pelni tego co otrzymalem(czyli, ze zamawiajac nie
    zdawalem sobie sprawy, ze to co zamawiam bedzie takie a nie inne).

    Dzieki za wszystkie odpowiedzi.

    pozdro,

    dziki.





strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1