-
1. Data: 2002-06-20 06:29:50
Temat: Problem z Sony Polska
Od: "dziki" <d...@n...pl>
Hej,
To moj pierwszy post na te grupe, wiec wypadaloby sie przywitac co tez
skrzetnie czynie i pozdrawiam wszystkich.
Moje pytanko dotyczy kwestii prawnej, zwiazanej z zakupami w SonyPolska
(SP). Teraz fragment emalii, ktora ja i wielu innych od nich otrzymalo:
[ciach...]
Spraw sobie doskonały prezent na Dzień Dziecka!
Wyjątkowa oferta promocyjna tylko dla Zarejestrowanych Użytkowników:
"PODWAJAMY ZAMÓWIENIE NA GRY NA PS 2!"
KAŻDY KTO ZŁOŻY ZAMÓWIENIE W DNIACH 31 MAJA (PIATEK) LUB 1 CZERWCA (SOBOTA)
NA DOWOLNĄ GRĘ NA PlayStation 2 OTRZYMA DRUGĄ GRĘ PROMOCYJNĄ GRATIS! DRUGA
GRA DO WYBORU Z NASTĘPUJACYCH TYTUŁÓW:
[i tu lista tychze tytulow, ciach...]
Problem polega na tym, ze ta druga gratisowa gra, nie jest taka jaka moznaby
dostac kupujac normalnie w sklepie. Roznica polega na tym, ze dostalem ja
bez ksiazeczki i okladki, jedynie w oryginalnym pudelku, a na plytce pisze,
ze nie jest to gra na sprzedaz. O zgrozo, co poniektorzy nie dostali podobno
nawet takiego pudelka, a jedynie papierowa koperte na plytke. Czy z taka
sytuacja mozna cos zrobic, bo wydaje mi sie ze sformulowanie 'gra
promocyjna' nie oddaje w pelni tego co otrzymalem(czyli, ze zamawiajac nie
zdawalem sobie sprawy, ze to co zamawiam bedzie takie a nie inne).
Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
pozdro,
dziki.