  • 11. Data: 2003-03-06 18:14:41
    Temat: Re: Proba napadu
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    a ja polecam zajecie Krav Maga - http://www.kravmaga.com.pl/
    --
    huski
    h...@i...pl

  • 12. Data: 2003-03-06 18:58:41
    Od: "Lukasz." <l...@p...fm>

    news:b47uno$8rg$3@inews.gazeta.pl...
    > Proponuję, jeśli jesteś zdeterminowany, udać się do Komisariatu Policji w
    > tej dzielnicy i zażądać rozmowy z policjantem z pionu kryminalnego.
    Przekaż
    > im zdjęcia. Co prawda na Ciebie nie napadli, więc nic im nie można tutaj
    > zarzucić, ale być może w tym samym rejonie napadnięto już na kogoś. Twoje
    > zdjęcia mogą okazać się nie zastąpione i pomóc w wykryciu sprawców tamtych
    > napadów.
    I o taka porade wlasnie mi chodzilo.
    Mi udalo sie uniknac napadu czy tez pobicia, bo bylem dosc rozwazny, ale
    moze byc dzien ze idac tam nie zauwaze ich i wowczas mi cos skroja, lub
    kogos innego i zdjecia chodz nie sa super jakosci pomoga ich szybciej
    znalesc.

    --
    Lukasz.

  • 13. Data: 2003-03-06 19:33:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No to miło mi, że się na coś przydałem.

  • 14. Data: 2003-03-06 20:32:36
    Od: s...@p...onet.pl

    > Chcialbym wiedziec, czy moge zrobic cos jeszcze w tej sprawie, bo nie chce
    > popuscic im tego co chceli zrobic.

    Nie jestem prawnikiem, ale obawiam się, że jedyne, co jeszcze możesz zrobić to
    zmienić podpis na: Don Kichot z Manczy :(:(.

  • 15. Data: 2003-03-07 05:54:06
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "Mongooes" <m...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

    > tu raczej wiecej juz nic nie zrobisz. na przyszlosc lepiej chodz z
    > kolegami... :)

    Tylko chodź wolno i na nikogo nie patrz,
    bo Cię wezmą za bandytę.