  • 1. Data: 2007-12-04 09:36:12
    Temat: Premia regulaminowa do zwrotu?
    Od: " max" <m...@W...gazeta.pl>

    Mam taki problem:
    Pracuję na etacie (umowa o pracę). W umowie o pracę mam zapis, że oprócz
    pensji należy mi się 15% premii z pieniędzy, które zarobię dla firmy (od
    ilości sprzedanego towaru)&#8211; jest to określone jako premia regulaminowa.
    Pracodawca ostatnio przedstawił mi kwotę do wypłaty za ostatni okres
    potwierdzając to podpisem i przelewając pieniądze na konto. Po jakimś czasie
    stwierdził że się pomylił i kwota do wypłaty powinna być nieco mniejsza. Czy
    pracodawca ma prawo żądać odemnie zwrotu różnicy?

  • 2. Data: 2007-12-04 12:31:12
    Temat: Re: Premia regulaminowa do zwrotu?
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    Użytkownik " max" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stwierdził że się pomylił i kwota do wypłaty powinna być nieco mniejsza. Czy
    > pracodawca ma prawo żądać odemnie zwrotu różnicy?

    Jeśli to prawda (pomyłka) to tak. Oczywiście, sprawdź kwotę i poproś, by potrącił
    Ci z następnej wypłaty.

    Jeśli Twój szef jest normalny, to takie postępowanie zapewni ci poważanie u szefa,
    i wasza współpraca będzie w pszyszłości układać się dobrze.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB