eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo w Wielkiej Brytanii - odszkodowanie za "lżenie z Polaków"Prawo w Wielkiej Brytanii - odszkodowanie za "lżenie z Polaków"
  • Data: 2005-11-03 07:41:31
    Temat: Prawo w Wielkiej Brytanii - odszkodowanie za "lżenie z Polaków"
    Od: "misio" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie - w ostanim czasie przebywalem w Wielkieh Brytanii - zostałem
    zastraszaony przez pewnego anglika - slowany typu "połamie CI nogi","jutro
    wykopie cie z angliiw 2 minuty", "jutro bedziesz mial polamane wszystkie nogi".
    Dzieki interwencji poliji osoba ta przyznala sie do wszystkiego - zaplacila
    odpowiedni mandat - okolo 150 funtow brytyjskich - teraz chcialbym wystapic do
    sadu brytyjskiego o odszkodowanie za znieslawienie i obraze czci Polaka i
    obywatela Unii Europejskiej - czy ktos bylby w stanie udzielic mi jakakoliek
    pomoc - gdyz system common law jest odmienny od civil law - w tym przypadku jest
    to chyba na korzysc - z gory dzieki za pomoc misio