  • 1. Data: 2005-09-07 06:46:20
    Temat: Prawo użytkowania wieczystego-istnieje?
    Od: "BruceM" <b...@w...pl>

    Witam,
    Czy prawo użytkowania wieczystego istnieje jeszcze?
    W lipcu sejm znowelizowal podobno prawo i zlikwidowal to...pytam sie bo moja
    gmina sprzedaje nieruchomosc po dosc korzystnej cenie.
    Tylko z tego co przeczytalem do tej pory na grupie to jest to
    "pseudowlasnosc' - okolo 50% wartosci gruntu wiec ostatecznie cena moze
    nie jest az tak atrakcyjna.
    Dodatkowo co roku placi sie jakis podatek od uzytkowania ( ile on wynosi? ).
    Mozna tez ja przeksztalcic na wlasnosc ale jest podobno bardzo kosztowne .
    Czy ktos moze mi krotko przedstawic warto sie w taka nieruchomosc angazowac?

    Pozdrawiam
    Mariusz