eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo prasowe, ochrona danych osobowych - do ekspertów › Prawo prasowe, ochrona danych osobowych - do ekspertów
  • Data: 2007-10-15 21:28:27
    Temat: Prawo prasowe, ochrona danych osobowych - do ekspertów
    Od: "Marrek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pewna chyba już mocno sfrustrowana osoba dała do gazetki lokalnej reklamę, w
    której przestrzegała przed nieuczciwym i niesolidnym fachowcem, który nie
    dotrzymał umowy, a dodatkowo poniszczył kilka rzeczy. Wymieniła w reklamie
    nazwę firmy i jej adres oraz nazwisko właściciela.
    Po ukazaniu się reklamy oburzył się w/w fachowiec. Co ciekawe, nie
    kwestionował prawdziwości przedstawionych tez, tylko stwierdził, że wydawca
    nie powinien ujawniać jego danych osobowych, a więc powinien powstrzymać
    ukazanie się reklamy, bo narusza jego dobra osobiste.
    Czy ma rację? Czy rzeczywiście prawo zostało naruszone przez wydawcę? Wydaje
    mi się, że nie - w reklamie podane są przecież dane firmy i nazwisko jej
    właściciela, nie osoby fizycznej. Czy wydawca powinien cenzurować reklamy,
    które zamieszcza?

    Pozdrawiam,
    Marek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1