  • 1. Data: 2003-11-29 00:13:57
    Temat: Prawo do uzywania w domu programu z pracy
    Od: "latet" <N...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy to prawda, ze progam na ktorym pracują w pracy
    mogę sobie legalnie zainstalowac w domu i uzywac do
    pracy po godzinach?

    Ale jest jeszcze jeden "szczególiczek"..... Nie jestem juz
    na etacie, wspolpracuje z bylym pracodawcą na zasadzie
    firma-firma...

    Sprawa jest dla mnie istotna, bo chodzi o b. drogie,
    specyficzne oprogramowanie, ktorego zakup prywatnie
    nie wchodzi w rachubę.

    Dzieki!

    latet

  • 2. Data: 2003-11-29 01:04:01
    Temat: Re: Prawo do uzywania w domu programu z pracy
    Od: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>

    1. Logicznie wątpie bo wtedy program byłby zainstalowany na wielu stanowiskach czytaj
    2-ch
    przynajmniej. Jesli firma nie ma wersji wielostanowiskowiej to na pewno nie.
    2. Gdyby nawet miała wersje 2 stanowiskową to uzywając softu z innej firmy w twojej
    firmie
    bez faktury jego zakupu podejrzewam że się nie wytłumaczysz w razie kontroli.
    3. Reasumując nie możesz mieć softu jakiekolwiek w swojej firmie nie majac na niego
    licencji + dowodu zakupu jesli takowy jest wymagany bo proigram jest płatny.

  • 3. Data: 2003-11-30 11:01:36
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

    "latet" <N...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Czy to prawda, ze progam na ktorym pracują w pracy
    > mogę sobie legalnie zainstalowac w domu i uzywac do
    > pracy po godzinach?

    lecencja licencji nierówna
    poczytaj sobie tę dot, oprogramowania, o któym mówisz
    generalnie wątpię by była taka możliwość

    bronek

  • 4. Data: 2003-11-30 21:59:45
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    latet <N...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy to prawda, ze progam na ktorym pracują w pracy
    > mogę sobie legalnie zainstalowac w domu i uzywac do
    > pracy po godzinach?

    Wszystko zalezy od licencji - np: przy spelnieniu dodatkowych
    warunkow licencja MS na to zezwala [tez zalezy od produktu].

    > Ale jest jeszcze jeden "szczególiczek"..... Nie jestem juz
    > na etacie, wspolpracuje z bylym pracodawcą na zasadzie
    > firma-firma...

    A tu juz zaczynaja sie schody. To dwa zupelnie rozne podmioty - nie
    zachodzi tozsamosc uzytkownika o czym zazwyczaj wspomina licencja
    umozliwiajaca tego typu uzywanie oprogramowania.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl