  • Data: 2011-08-16 18:22:06
    Temat: Prawo budowlane - gwarancja
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Jak w aktualnym stanie prawnym wygląda sytuacja gwarancji lub rękojmi?
    Mam sytuację taką: nowy dom kupiony od dewelopera w styczniu 2010.
    Niedawno gdzieś przy opierzeniach kominow podczas ulewnych deszczów
    zaczęła przeciekać woda, skutkiem czego mam do wymiany kawalek
    regipsowego sufitu i plame na scianie (tynki gipsowe maszynowe). Od tego
    momentu po kazdym deszczu zaciek sie powieksza, telefony do dewelopera
    daja tyle, ze "tak, rozumiem, kogos tam przysle" - i nikogo ani widu ani
    slychu.
    Czy taka usterka podpada jeszcze pod gwarancje i deweloper powinien
    naprawic przeciekajacy dach i wszystkie szkody powstale na skutek
    przecieku? W razie dalszych opieszalych reakcji mozna wezwac firme i
    fakturami obciazyc dewelopera? Ew. dociekac zwrotu kosztow na drodze
    sądowej z tytułu realizacji gwarancji?

    venioo
    GG:198909
    http://tablica.pl/oferta/alfa-romeo-156-16ts-2000rok