  • 1. Data: 2008-07-08 20:08:17
    Temat: Prawo autorskie
    Od: "Pawel" <P...@o...pl>

    Czy zeskanowanie pocztowki i umieszczenie na stronie np. swojej
    prywatnej,blogu lub na aukcji (gdy sie chce sprzedac) lamie prawo autorskie
    wykonawcy pocztowki i moze on zadac odszkodowania?

  • 2. Data: 2008-07-08 20:11:17
    Temat: Re: Prawo autorskie
    Od: "Pawel" <P...@o...pl>

    Dodam ze zastanowilo mnie to gdyz np. gdy dostane ladna pocztowke i
    chcialbym ja umiescic na prywatnej stronce czy zlamie sie prawo?

  • 3. Data: 2008-07-09 00:42:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 08.07.2008 Pawel <P...@o...pl> napisał/a:
    > Czy zeskanowanie pocztowki i umieszczenie na stronie np. swojej
    > prywatnej,blogu lub na aukcji (gdy sie chce sprzedac) lamie prawo autorskie
    > wykonawcy pocztowki i moze on zadac odszkodowania?

    Art. 33(3). Wolno w celu reklamy wystawy publicznej lub publicznej
    sprzeday utworów korzysta z egzemplarzy utworów ju rozpowszechnionych, w
    zakresie uzasadnionym promocj wystawy lub sprzeday, z wylczeniem innego
    handlowego wykorzystania.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2008-07-09 00:42:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 08.07.2008 Pawel <P...@o...pl> napisał/a:
    > Dodam ze zastanowilo mnie to gdyz np. gdy dostane ladna pocztowke i
    > chcialbym ja umiescic na prywatnej stronce czy zlamie sie prawo?

    W przypadku ogólnym - tak.

    --
    Marcin