  • 1. Data: 2006-05-13 17:11:49
    Temat: Prawny przegląd prasy...
    Od: "Joy" <d...@N...pl>

    Co nieco przejrzałem art. na temat prasy i prawa związanego z prasa.
    Interesuje mnie jak wygląda sprawa prowadzenie internetowego serwisu
    miejsckiego i faktu umieszczenia na jego łamach np. artykułów z prasy
    lokalnej. Jak widzi taka sytuacje prawo. Z jednej strony obowiązują prawa
    autorskie, z drugiej jednak mamy na okrągło przeglądy prasy np. w telewizji.
    Czy jeżeli na łamach serwisu podam źródło to nie złamie prawa? Czy powinien
    wystosować pismo do redakcji tych gazet z prośbą o pozwolenie umieszczania
    newsów w serwisie z ich rubryk?

    --
    Pozdrawiam, Joy !!
    www.lubclub.pl | www.feelthehouse.pl !!! /|\/|\/|\ GG: 597291