  • 1. Data: 2004-06-07 18:47:09
    Temat: Prawne podstawy do istnienia klasy integracyjnej
    Od: "Gosia i Grzegorz" <w...@n...pl>

    czesc Grupowicze!!!

    Pisze w takiej sprawie, chodzi mi o jakies podstawy prawne:
    Dlaczego pomimo spełnienia warunków do istnienia klasy integracyjnej (3
    dzieci z orzeczeniem z rejonu o podobnych dysfunkcjach), w jednych szkołach
    wydaje sie pozytywną decyzję a w innych negatywną? Co i kto o tym decyduje i
    gdzie należy się odwołać ?
    Mam nadzieje ze na tej grupie znajdzie sie ktos kto moze o czyms takim
    wiedziec

    z gory dziekuje i pozdrawiam
    Goska

  • 2. Data: 2004-06-07 19:21:56