  • 1. Data: 2004-01-13 14:31:53
    Temat: Prawa naturalne czlowieka
    Od: "Pawcio" <1...@w...pl>

    Witam wszystkich , czy zna ktoś może strony na których można poczytać o
    prawach naturalnych człowieka?Musze napisać na ten temat prace, uzywajac
    zasobów intenetu a kompletnie nie moge nic znalesc..jesli ktos cos wie
    bardzo prosze o pomoc(ja kilku innych biednych studentow).Nie chodzi mi o
    ogólniki musimy wybrac jakies konkretne prawo i je opisac a znajdujemy tylko
    ogolne definicje...

  • 2. Data: 2004-01-13 14:33:38
    Temat: Re: Prawa naturalne czlowieka
    Od: "Pawcio" <1...@w...pl>

    sory za powtorzenie za pierwszym razem napisalo ze serwer tepsy odrzucil
    mojego posta wiec wyslalem drugiego....to jest wlasnie Telekompromitacja
    Polska SA ;)))
    Sorx wszystkich