    From: "Netx" <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawa do domeny internetowej (do nazwy domeny)
    Date: Wed, 13 Dec 2006 15:44:05 +0100

    Wymyśliłem właśnie fajną nazwę dla domeny internetowej i chciałbym ją
    zarejestrować (jeszcze jest wolna). Pod tym adresem (np.
    www.moja-nazwa-domeny.pl) chciałbym reklamować usługi przygotowywania przeze
    mnie stron WWW (już kiedyś się tym zajmowałem).
    Z tym że nie chciałbym rejestrować działalności gospodarczej tylko pracować
    na zlecenia (jestem na rencie).
    ==> Pytanie: Czy ktoś mógłby zarejestrować firmę z taką nazwą jak moja
    domena i potem odebrać mi domenę, po tym jak podpatrzy ją na sieci? Głównie
    chodzi mi o to aby nie stracić tej nazwy domeny.
    Albo może jest jakaś możliwość zastrzeżenia nazwy bez wpisywania się do
    rejestru działalności gospodarczych?

    Pozdrawiam,
    Marek Bąbski