  • 1. Data: 2003-02-28 15:27:55
    Temat: Prawa autorskie - znaczki pocztowe
    Od: "Incanto" <i...@p...fm>

    W sklepach filatelistycznych pojawily sie znaczki pocztowe przedstawiajace
    rysunki samochodow, ktorych jestem autorem i sprzedaje je w internecie. W
    dodatku zostaly wydrukowane w zachodniej Afryce w Beninie. Na stronie gdzie
    umieszczone zostaly skany zdjec dodana byla informacja o prawach autorskich.
    Jak uzyskac odszkodowanie? Czy warto o nie zabiegac? Jak wysokie beda koszty
    procesowe?

  • 2. Data: 2003-02-28 15:45:48
    Temat: Re: Prawa autorskie - znaczki pocztowe
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Incanto" <i...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    autorskich.
    > Jak uzyskac odszkodowanie? Czy warto o nie zabiegac? Jak wysokie beda

    Strasznie mnie dziś boli głowa i pewnie dlatego nie mogę w twoim poście
    znaleźć informacji czyje to prawa dodane były w informacji o prawach
    autorskich na stronie. I jak rozumieć że zostały wydrukowane w Beninie. Czy
    są to znaczki tego kraju czy jakiegoś innego. No i wreszcie nie wiadomo czy
    nie sprzedałeś tych praw komuś przez jakiegoś podstawionego pośrednika. Jak
    zawierasz umowę sprzedając takie rysunki (treść umowy potrzebna jeśli ją
    posiadasz).

    Kurcze czemu wszyscy są tacy oszczędni w informacje
    Już dziś pisałem że nie posiadam kryształowej kuli i magiem nie jestem.

    Stan_Z