  • 1. Data: 2003-12-15 10:55:33
    Temat: Pracodawca nie placi ??!
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Od roku pracuje w biurze arch.. Z wlascicielem umowilem sie tak, ze
    oficjalnie mam minimalna krajowa a co miesiac na reke bede dostawal 2000
    (takie realia) zgodzilem sie na to. Po za tym mam z nim podpisanych kilka
    umow-zlecen (tj nie bezposrednio, bo tak nie wolno). Od 3 miesiacy nie
    dostalem zadnych pieniedzy rowniez za liczne nadgodziny (tez umowiona
    stawka). Oczywiscie na papierze tego nie mam, ale od roku ani razu nie
    podpisywalem tez listy plac ani nie dostalem przelewem zadnych pieniedzy,
    tak wiec prawnie sa mi winni okolo 12x500zl. Prawdopodobnie na liscie plac
    podrabiaja moj podpis, ja w sytuacji takie dlugo listy tej nie bede
    podpisywal. Poki co jesli czuje iz mam ich w szachu nie chce wchodzic na
    sciazke wojenna. Nie jest to moje jedyne zdolo utrzymania ale i tak jest
    najstabilniejsze, po co robic sobie wrogow...
    Wiec coz innego mi pozostaje, jak zmusic pracodawce do placenia ???