eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPracodawca - dyżury › Pracodawca - dyżury
  • Data: 2002-08-09 05:10:29
    Temat: Pracodawca - dyżury
    Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    Pracodawca chce nas zmusić do dyżurowania po godzinach pracy przy
    telefonach komórkowych (służbowych).

    Mamy pozawierane umowy na czas nie określony, czas pracy normowany - 42
    godziny tygodniowo (uzgodnienia związkowe z 1996 roku).

    Pracujemy na stanowisku informatyków, serwisantów komputerowych (sprzęt
    i oprogramowanie).

    Czy należy nam się dopłata do uposażenia? Czy za sam dyżur przy komórce
    i tym samym całkowita gotowość do przyjazdu do zakładu pracy w razie
    awarii (obojętnie, czy wymyślonej przez użytkownika czy realnej) jest
    płatny? Przecież nie możemy nawet np. pójść na rower, bo w każdej chwili
    może zadzwonić telefon i trzeba będzie jechać do pracy...

    Jeżeli zostaniemy wezwany to czy za dodatkowy czas pracy należy się
    dopłata do uposażenia? Co zrobić jeżeli pracodawca jej odmawia?

    Jak to jest? I co robić?



    Berberek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1