  • 1. Data: 2004-01-06 14:27:05
    Temat: Pozwolenie na korzystanie z samochodu
    Od: "Voodoo_" <f...@f...net>

    Witam

    Obilo mi sie o uszy ze jako kierowca prowadzacy nie swoj samochod moge
    zostac poproszony na kontoroli policyjnej o pozwolenie wlasciciela
    samochodu (w tym przypadku moi rodzice) na jezdzenie tym samochodem. W
    zwiazku z tym mam pytanie: czy jest to prawda i jezeli tak to czy mozna
    prosic o wzor takiego pozwolenia.

    --
    :: pozdrawiam :: spamak.malpa.wp.pl ::
    :: adam klimczyk <<..>> voodoo_ ::

  • 2. Data: 2004-01-06 17:13:51
    Temat: Re: Pozwolenie na korzystanie z samochodu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Voodoo_" <f...@f...net> napisał w wiadomości

    W wypadku rodziców, to byłby to już nadmiar gorliwości. Zresztą brak
    takiego zezwolenia może co najwyżej zaskutkować dłuższą kontrolą drogową
    spowodowaną koniecznością sprawdzenia, czy czasem pojazd nie jest
    skradziony. Po za tym to bez sensu, bo przecież nawet złodziej mógł by
    sobie napisać kartę z upoważnieniem, a policjant nie miał by jak tego
    zweryfikować. Takie upoważnienia, o ile się nie mylę, są wymagane w
    wypadku jazdy samochodem zarejestrowanym na obcokrajowca.