  • Data: 2006-09-22 08:36:06
    Temat: Poziomy bezpieczenstwa danych osobowych w sys. inf.
    Od: "michalsky" <m...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczow.

    Jestem nowym uczestnikiem grupy pl.soc.prawo i mam nadzieje ze znajde tu
    pomoc w pewnej sprawie.
    Wiadome jest ze w zwiazku z ochrona danych osobowych w systemach
    informatycznych stosuje sie trzy poziomy zabezpieczen.
    Pierwszy - podstwaowy stosuje sie gdy w systemie inf. nie przetwarza sie
    "danych wrazliwych"(rasa, wyznanie, poglady polityczne) i zadne z urzadzen
    systemu nie jest podlaczone z siecia publiczna.
    Drugi - podwyzszony mamy do czynienia w przypadku przetwarzania w systemie
    inf. "danych wrazliwych" przy dochowaniu warunku nieistnienia polaczenia
    zadnego urzadzenia systemu z siecia publiczna.
    trzeci - wysoki stosuje sie gdy przynajmniej jedno urzadzenie syemu
    przetwarzajacego wrazliwe dane osobowe jest podlaczone z siecia publiczna.

    Moje pytanie jest raczej natury technicznej ale moze prawnicy znaja jakies
    rozporzadzenia, ustawy w ktorych mowa jest o tym jakie srodki techniczne
    (serwery posredniczace, zlozonosc hasel) powinny bc zastosowane do ochrony
    systemu przetwarzajacego wrazliwe dane osobowe gdzie jedno z urzadzen jest
    podlaczone z siecia publiczna.

    Dzieki za pomoc.