  • Data: 2003-07-04 10:04:29
    Temat: Pozew z zagranicy...
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupuje od czasu do czasu rozne duperele na ebayu.
    Tym razem mialem ochote na grubszy zakup do firmy
    zwiazany z importem itd.

    Aukcje wygralem, towar osiagnal bardzo atrakcyjne dla mnie cene.
    Niestety sprzedawca napisal rano, ze sprzet zostal uszkodzony
    podczas pakowania (chyba w nocy bo poprzedni mail byl z wieczora)
    i w efekcie transakcja nie doszla do skutku.

    Poprosilem sprzedawce o przeslanie mailem zdjecia tego sprzetu,
    ktory "has been damaged during packaging" zebym mogl stwierdzic
    czy to prawda, czy po prostu wala w kule bo cena jest ich zdaniem
    za niska. Minely trzy tygodnie, zdjecia brak.

    W "miedzyczasie" na www w cenniku firmy pojawil sie dokladnie
    tak samo opisany sprzet tylko z 4x wyzsza cena.
    Pewnie zbieg okolicznosci.

    Jako, ze nie lubie byc traktowany niepowaznie wystawilem negatywna opinie...

    Chyba trafilem w czuly punkt ;) bo firma zaczela straszyc mnie sadem
    brytyjskim, polskim, tylko ostatecznym nie :)

    Ew. sprawy sie nie boje, moje pytanie jest inne.

    Czy firma z UK moze pozwac mnie w procesie cywilnym przed sadem
    angielskim? Jesli, to jak wtedy wyglada proces? Czy pozwany musi
    stawiac sie przed tamtejszym sadem, czy jest to zalatwiane jakos inaczej?
    Pytam z ciekawosci...

    Z gory dzieki za odpowiedz...