  • 1. Data: 2009-04-06 20:15:22
    Temat: Pozew cywilny przeciwko osobie z zaburzeniami osobowości
    Od: Kurz <a...@g...pl>

    Czy będąc osobą z zaburzeniami osobowości, jako że dla mnie nie istnieją
    normy społeczne, prawo i uczucia wobec innych ludzi, jednocześnie
    posiadając orzeczoną poczytalność, mogę zostać pozwany w sprawie
    cywilnej (o ochronę dóbr osobistych, jak sądzę)? Powód jest
    świadom mojego stanu, ma też świadków. Nie stawię się w sądzie, nie mam
    też majątku. Czy mogę sobie tym nie zawracać głowy?
    Nie popełniłem przestępstwa i mam czystą kartotekę.
    --
    z prochu powstałeś, w kurz się obrócisz

  • 2. Data: 2009-04-07 07:46:05
    Od: "Filozof71" <f...@s...com>

    Użytkownik "Kurz" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > też majątku. Czy mogę sobie tym nie zawracać głowy?
    > Nie popełniłem przestępstwa i mam czystą kartotekę.

    Nie wiem jak to wygląda od strony prawnej ale albo wypier... do psychiatryka
    albo bierz odpowiedzialnośc za to co robisz.

    Filozof71

  • 3. Data: 2009-04-07 08:29:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kurz pisze:
> [...]
    > posiadając orzeczoną poczytalność, mogę zostać pozwany w sprawie
    > cywilnej (o ochronę dóbr osobistych, jak sądzę)? Powód jest

    Skoro nie masz orzeczonej niezdolności do czynności prawnych -
    oczywiście, że możesz.

  • 4. Data: 2009-04-07 08:40:42
    Od: "slawek" <s...@n...qw>

> [...]
    > też majątku. Czy mogę sobie tym nie zawracać głowy?
    > Nie popełniłem przestępstwa i mam czystą kartotekę.

    albo masz orzeczoną poczytalność albo jej nie masz
    czyli albo Ty płacisz za swoje błędy albo Twój opiekun.
    Ktoś przecież powinien za nie zapłacić, nie?

  • 5. Data: 2009-04-07 18:43:18
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    Kurz <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > też majątku. Czy mogę sobie tym nie zawracać głowy?
    > Nie popełniłem przestępstwa i mam czystą kartotekę.

    Panie Jarosławie Kaczyński, znowu pan nie zapłacił jakichś rachunków partyjnych?