  • 1. Data: 2007-07-06 12:11:55
    Temat: Powrót do poprzedniego nazwiska
    Od: "Tom S" <t...@p...pl>

    Chcialem zapytac jak wyglada cala procedura powrotu do poprzedniego
    nazwiska. Zostal przeprowadzony rozwod.. i co dalej? Jakie dokumenty sa
    potrzebne i gdzie sie z tym zglosic?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2007-07-06 12:20:40
    Temat: Re: Powrót do poprzedniego nazwiska
    Od: "Dorotea" <d...@p...onet.pl>

    Zgłoś sie do swojego USCywilnego (w twoim urzędzie gminy) z oryginałem
    orzeczenia rozwodu i złóż wniosek o wydanie droga decyzji kierownika USC o
    powrocie do poprzedniego nazwiska. 35 zł i 3-4 tygodnie. Potem nalezy w ciągu
    30 dni poinformowac USkarbowy i ZUS(chyba?)

    Pozdr

    Dorotea

  • 3. Data: 2007-07-06 21:24:20
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomości:6...@n...onet.pl,
    Dorotea <d...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > USC o powrocie do poprzedniego nazwiska. 35 zł i 3-4 tygodnie. Potem
    > nalezy w ciągu 30 dni poinformowac USkarbowy i ZUS(chyba?)

    Dziwne. U mnie od ręki po prostu wydano skrócony adpis aktu małżeństwa z
    adnostacją o zmianie nazwiska.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Nie szanuje się kodeksów niemożliwych do przestrzegania.

  • 4. Data: 2007-07-07 17:26:35
    Od: "B...@g...com" <B...@g...com>

    On 6 Lip, 14:20, "Dorotea" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Zg o sie do swojego USCywilnego (w twoim urz dzie gminy) z orygina em
    > orzeczenia rozwodu
    Nie koniecznie do swojego wazne zeby to byl USC tam gdzie masz
    zameldowanie nawet tymaczosowe. To sie podobno fachowo nazywa
    posrednictwo prawne

    >i z ó wniosek o wydanie droga decyzji kierownika USC o
    > powrocie do poprzedniego nazwiska.

    w rzeczysistosci jest to jedno zdanie na czystej kartce.

    > 35 z i 3-4 tygodnie.

    Kwoty prawde mowiac nie pamietam (tyle ze nie przypominam sobie czy
    placilam czy nie)
    Decyzja jest natychmiastowa (chyba ze jest to inny USC niz USC gdzie
    zawieralas malzenstwo wtedy kwestia adnotacji w akcie slubnym)

    Potem nalezy w ci gu
    > 30 dni poinformowac USkarbowy i ZUS(chyba?)

    Chyba nie 30 dni a 14 a jesli zalatwiasz w milym urzedzie to sami
    wysla wypelniony przez ciebie NIP.

    I jeszcze jedno masz 3 m-ce od orzeczenia o rozwodzie na zmiane
    nazwiska.

    Przetestowane na sobie osobiscie.
    Jak cos sluze pomoca.

    Barbara

  • 5. Data: 2007-07-07 17:27:25
    Od: "B...@g...com" <B...@g...com>

    On 6 Lip, 23:24, "Xena" <x...@o...pl> wrote:

    > Dziwne. U mnie od r ki po prostu wydano skrócony adpis aktu ma e stwa z
    > adnostacj o zmianie nazwiska.
    >
    > pozdrawiam Tatiana

    O ile zalatwiasz to w tym samym urzedzie to jest od reki.

    Barbara

  • 6. Data: 2007-07-07 23:28:54
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomosci:1...@k...google
    groups.com,
    Uzytkownik <B...@g...com> napisal(a):

    > O ile zalatwiasz to w tym samym urzedzie to jest od reki.

    A dlaczego milabys zalatwiac w innym?
    Czy mi zniknely plliterkiczy Tobie?

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Oczy ukochanej kobiety byly zawsze dla mezczyzny okularami,
    przez które patrzyl na swiat

  • 7. Data: 2007-07-08 16:56:58
    Od: "B...@g...com" <B...@g...com>

    On 8 Lip, 01:28, "Xena" <x...@o...pl> wrote:
    > W wiadomosci:1...@k...google
    groups.com,
    > Uzytkownik <B...@g...com> napisal(a):
    >
    > A dlaczego milabys zalatwiac w innym?

    Chocby z powodu miejsca pobytu (zamieszkania)

    > Czy mi zniknely plliterkiczy Tobie?

    ??

    Barbara