  • 1. Data: 2013-09-15 10:06:09
    Temat: Powinniśmy zbierać podpisy za rozwiązaniem wymiaru sprawiedliwości
    Od: Grzegorz Niedźwiecki <l...@p...fm>

    http://socjolog61.neon24.pl/post/98873,powinnismy-zb
    ierac-glosy-za-rozwiazaniem-wymiaru-sprawiedliwosci

  • 2. Data: 2013-09-15 19:30:23
    Od: Helios <h...@w...pl>

    W dniu 2013-09-15 10:06, Grzegorz Niedźwiecki pisze:
    > http://socjolog61.neon24.pl/post/98873,powinnismy-zb
    ierac-glosy-za-rozwiazaniem-wymiaru-sprawiedliwosci

    liczy się tylko kasa mamona i koryto taka jest prawda, tego mnie
    nauczyło życie

  • 3. Data: 2013-09-15 20:06:38
    Temat: Re: Powinnismy zbierac podpisy za rozwiazaniem wymiaru sprawiedliwosci
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Gdzie zbieraja?
    Nie bede sie bac podpisac i tak jestem na ihniej czarnej liscie.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
    Ortografia to NAWYK, czesto nielogiczny, ktury ludzie ociezali umyslowo,

  • 4. Data: 2013-09-15 23:14:24
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "Niedzwiecki, tobie sie ostro pogarsza....