  • Data: 2003-01-31 06:26:33
    Temat: Potwierdzenie oplat ZUSu
    Od: ab <b...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pracodawca ma obowiazek co miesiac po zaplaceniu ZUSu za
    pracownika dac mu swistek potwierdzajacy te czynnosc. Musi to
    chyba byc jakis specjalny wzor formularza. Czy mozna (i jak)
    zmusic pracodawce, aby mi te swistki dawal. Bo jak dotad, od
    poczatku reformy, nie udaje mi sie tego wyegzekwowac. Dostaje
    jedynie paski z wyplaty, na ktorych od pewnego czasu sa jakies
    informacje zusowskie, ale takich swistkow to moge przeciez sam
    sobie naprodukowac do woli.

    --
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.