  • 1. Data: 2003-04-15 04:14:53
    Temat: Poszukuję prawnika z Siedlec
    Od: "Kuba Dorohinicki" <l...@N...gazeta.pl>

    Interesuje mnie kontakt z kimś z Siedlec. Jestem z Krakowa i szukam kontaktu
    poprzez net (nie bardzo wiem gdzie mam szukać). Ewentualnie gdyby ktoś
    miał "namiar" na jakąś kancelarię w Siedlcach to prosiłbym o numer telefonu.

    Pozdrawiam

    Kuba

  • 2. Data: 2003-04-15 07:05:19
    Temat: Re: Poszukuję prawnika z Siedlec
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Kuba Dorohinicki" <l...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b7g0vt$sct$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > poprzez net (nie bardzo wiem gdzie mam szukać). Ewentualnie gdyby ktoś
    > miał "namiar" na jakąś kancelarię w Siedlcach to prosiłbym o numer

    Proponuję poszukać w książce telefonicznej.
    http://www.ditel.com.pl/asp/szukaj_f.asp

  • 3. Data: 2003-04-15 11:38:23
    Od: d...@o...pl

> [...]
    > miał "namiar" na jakąś kancelarię w Siedlcach to prosiłbym o numer telefonu.

    Nie natnij się na radcę prawnego Ireneusza Ł. - jest tak niedouczony, że aż mi
    go żal :/

    Pzdr
    Darek

  • 4. Data: 2003-04-15 14:56:59
    Od: "Kuba Dorohinicki" <l...@N...gazeta.pl>

    > Proponuję poszukać w książce telefonicznej.
    > http://www.ditel.com.pl/asp/szukaj_f.asp

    Dzięki wielkie. Nie wiedziałem o tym serwisie.

    A tak a propo's nie wie ktoś ile wynoszą koszta zastępstwa adwokackiego ?
    Tzn. ile Adwokat liczy sobie za zastępstwo w dosyć błahej sprawie
    (wykroczenie drogowe). Mam rozprawę apelacyjną i nie bardzo mi się usmiecha
    jechać na drugi koniec Polski :-(

    Pozdrawiam

    Kuba