  • 1. Data: 2005-10-11 12:19:17
    Temat: Poszukiwany adwokat
    Od: "Grzegorz W." <g...@p...onet.pl>

    Witam.
    Mam małe pytanie do adwokatów z okolicy Piły.
    Sprawa dotyczy sprawy karnej zakończonej wyrokiem prawomocnym 2/4. Znajomy
    potrącił pijanego rowerzystę.... niestety ze skutkiem śmiertelnym. Biegły
    sądowy (z tego co wiem był z PZM ale wykształcenie miał wyższe
    metalurgiczne) nie wykazał się w sprawie, jednakże i tak skazano mojego
    znajomego. Z tego co wiem wyszły na jaw inne błędne ustalenia (i jakieś tam
    dodatkowe kwiatki).
    Znajmomy ma na utrzymaniu 4 osoby :( więc, od razu zaznaczam że zbędnych
    środków finansowych nie mają, jednakże nie mogę się tutaj wypowiadać bo nie
    mnie to dotyczy. Znajomy chciałby wszcząć ponownie postępowania.
    Więcej info na prv.

    ps. Proszę o poważne posty.

  • 2. Data: 2005-10-11 12:41:09
    Temat: Re: Poszukiwany adwokat
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Grzegorz W." <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    wyrokiem prawomocnym 2/4. Znajomy

    2/4 - czyli zawiasy, zatem nie siedzi. To o co tak chce walczyc?

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 3. Data: 2005-10-11 20:16:52
    Od: "Grzegorz W." <g...@p...onet.pl>

    O swoje i o prawdę.