eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPorada prawna i wsparcie prawnika w batalii z operatorem telefonii Play › Porada prawna i wsparcie prawnika w batalii z operatorem telefonii Play
    From: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Porada prawna i wsparcie prawnika w batalii z operatorem telefonii Play
    Date: Wed, 06 Feb 2008 02:09:44 +0100

    Witam!

    Gdzie w Krakowie udać się do jakiegoś sensownego prawnika, który doradzi
    jak wnieść sprawę przeciwko operatorowi telefonii Play P4?

    Mam dość, zeźliłem się tak bardzo, że jestem gotów na prawdziwą walkę.
    Sam nie dam rady, z pomocy rzecznika praw konsumenta skorzystać nie mogę
    ponieważ umowę z P4 podpisałem jako firma (działalność gospodarcza).

    Istotne jest, że na te usługi prawnicze musi być mnie stać. Czyli koszty
    na które może sobie pozwolić przeciętny Kowalski.

    pozdrawiam