    From: "J.K" <E...@W...PL>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Porada-pomozcie
    Date: Mon, 25 Nov 2002 16:54:55 +0100

    mam nadzieje ze ktos tutaj pomoze mi( a wlasciwie mojej przyjaciolce)
    Chcialabym sie dowiedziecjak to jest z ograniczeniem praw rodzicielskich.?
    Chodzi o to ze moja kumpela chce odejsc od meza, ale on zapowiedzial ze
    dziecka nie odda i wniesie o ograniczenie praw rodzicielskich, argumentujac
    tym ze ona chciala popelnic samobojstwo.
    On ja meczy psychicznie, wyzywa, poniza.......ona jzu nie ma sily walczyc
    mowi mi ze odejdzie, podda sie i dziecko zostawi jemu.....
    czy na tych jego podstawach naprawde mzoe jej odebrac wladze rodzicielska
    nad dzieckiem?
    chcialabym jej jakos pomoc
    Bea