eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPonownie gwarancja › Ponownie gwarancja
  • Data: 2008-08-27 14:50:47
    Temat: Ponownie gwarancja
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!
    Od pewnego czasu tocze spor ze sprzedawaca sprzetu na allegro.
    Kupilem tam laptopa uzywanego od osoby prywatnej.
    Poniewaz sprzet byl niezgodny z opisem sprawa trafila na police gdzie
    zakonczyla sie informacja od prokuratury ze calos nie wyczerpuje
    znimion przestepstwa.
    Laptop sie zepsul nie z mojej winy (najpewniej martyca) po ponad 2 tyg
    od zakupu, dostarczenie mialo miejsce 24 czerwca.
    Wyczytalem ze sprzedajacy jest zobowiazany na udzielenie gwarancj na
    sprzedany towar zgodnie z dyrektywa unijna.
    Problem jest taki iz nadawca wyslanego towaru jest firma nie sam
    sprzedajacy ;/

    Kontaktowalem sie u rzedem ochrony konsumentow na razie czekam na
    odpowiedz.
    Czy moze ktos z obecnych uzytkownikow orientuje sie jak wyglada
    postepowanie w tej sprawie.
    Dodam iz dostalem maila od sprzedajacego w ktorym oswiadacza, ze wysle
    kuriwera i odda sprzet do naprawy jednak do dzisiaj nic takiego sie
    nie stalo.

    Prosze o jakies konkretne informacje i porady.
    Dziekuje z gory i pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1