    From: "ssps" <s...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ponowne wyrobienie prawa jazdy.
    Date: 8 Jan 2005 00:05:57 +0100

    Witam!

    Prawo jazdy "zostało zabrane" na okres dwóch lat ( od razu piszę, że nie
    ma to nic wspólnego z alkoholem!!! ) Jeżeli okres, w którym środek karny w
    postaci zakazu prowadzenia pojazdów mechanicznych etc. przekroczy 12 miesięcy,
    należy wyrobć prawo jazdy ponownie.

    Tutaj mam pytania:
    Czy posiadacie informacje dotyczące ponownego wyrobienia prawa jazdy.

    Czy wystarczy zapłacić za egzamin, czy należy powtórzyć cały kurs płacąc
    obecnie ponad 1000zł.

    Czy nowe prawo jazdy będzie kontynuacją poprzedniego, czyli czy będzie
    widniała na nim data wydania pierwotnego prawa jazdy ( cofnięcie zakazu
    kierowania pojazdami, po ponownym zdaniu prawa jazdy). Czy będzie to całkiem
    nowe prawo jazdy?

    Kiedyś znalazłem ów informacje, ale gdzieś zagubiłem.

    Pozdr ssps