  • Data: 2006-07-07 18:53:03
    Temat: Ponowna rejstracja w UP i 1/2 etatu
    Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Sytuacja jest taka znalazłam pracę ale dość niepewną na dzień dzisiejszy ( babka
    ponoć ma opuścić lokal do 31 sierpnia ponoć bo mi oficjalnie mówi co innego ,
    jednak przy mnie jak bylam na 1 dniu próbnym nowy właściciel lokalu przynisół
    takie pismo ze ma opuścic lokal, usunąc logo z szyb itd ) Ona twierdzi ze bedzie
    dalej od niego wynajmować no ale .. niepewne albo jej wynajmą albo jakąś inna
    działalność w tym lokalu rozpoczną ( 1 .09 06 wchodzi ekipa remontowa ) a
    właściciel nie podjąl jeszcze decycji co z tym lokalem zrobić ..

    chce ze mną podpisać umowę o pracę ( na jaki czas jeszcze nie wiem , jutro
    będę jak cos o tym rozmiawiać ) i teraz pytanie : jesli podpisze ja na miesiąc
    tylko ( cos o takiej mówila jako o czasie próbnym ) to po jakim czasie od
    wyrejstrowania sie z UP mogę znowu sie w nim zarejstrować ( gdyby praca jednak
    nie wypaliła bo dość niepewna ) ??? Chodzi mi tu głownie o składke zdrowotną

    Drugie pytanie jest takie gdzie można sprawdzić czy pracodawca faktycznie
    skladki wpłaca , tzn. ze zgłosił ummowę itd ??

    Trzecie pytanie jest takie czym różni sie umowa na 1/2 etatu od całego etatu ???
    gdzieś słyszałam ze pol to jest liczone ze : pracujesz rok a faktycznie masz
    liczone do lat pracy itd jako pól roku ??proszę o wyjasnienie bo ja w tych
    kwestiach nic nie wiem

    Dzieki za odp.

    Pozdrawiam
    Aśka