  • 1. Data: 2005-07-12 09:13:59
    Temat: Pomysł racjonalizatorski?
    Od: <@neostrada.pl>

    Ma takie pytanie czy istnieje jakas ustawa jesli tak to proszę o jej nr
    która gwrantowała by mi wypłate piniędzy za pomysł racjonalizatorski.
    Pracuje w urzedzie miejskim i mam pewien pomysł ale za friko nie mam zamiaru
    im go "sprzedać". Ogólnie dotyczy on kosztów urzytkowania samochodów
    służbowych.
    Z góry dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-12 12:25:41
    Temat: Re: Pomysł racjonalizatorski?
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Użytkownik <@neostrada.pl> napisał w wiadomości
    > Ma takie pytanie czy istnieje jakas ustawa

    nie istnieje, pomysły racjonalizatorskie sa wylącznie w gestii zakładu pracy

    jesli tak to proszę o jej nr
    > która gwrantowała by mi wypłate piniędzy za pomysł racjonalizatorski.
    ^^^^^^^

    > Pracuje w urzedzie miejskim i mam pewien pomysł ale za friko nie mam
    > zamiaru
    > im go "sprzedać". Ogólnie dotyczy on kosztów urzytkowania samochodów

    ^^^^^^^^^^

    Jak dostaniesz jakąś kasę - zainwestuj w słownik
    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 3. Data: 2005-07-12 17:36:26
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 12.07.2005 Roman Rumpel <romane@screwspam> napisał/a:
    > ^^^^^^^
    >
    > ^^^^^^^^^^

    > Jak dostaniesz jakąś kasę - zainwestuj w słownik

    Mozesz nie podkreslac jesli nie umiesz? ;-)
    Co jest zlego w "izatorski" i "sprzedac" u przedpiscy?

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 4. Data: 2005-07-12 18:58:04
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz" <l...@v...icpnet.pl>
    napisał w wiadomości news:slrndd7vso.2qc.lancaster@vorlon.icpnet.pl...

    > Mozesz nie podkreslac jesli nie umiesz? ;-)

    Mogę, ale w ten sposób się nie nauczę, a tak, próbując, może kiedyś będę
    umiał?

    > Co jest zlego w "izatorski" i "sprzedac" u przedpiscy?
    Nie wiem jak u Ciebe, ale u mni pierwsze podkreślenie wyświetla sie
    prawidłowo na "piniędzach"

    > `- Debian, HP-UX, and Atari User. / | \

    Eee, ja tam Windows, HP i OE lamer. Ale radzę sobie jakoś

  • 5. Data: 2005-07-13 00:26:13
    Temat: [OT] Re: Pomysł racjonalizatorski?
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    > Mogę, ale w ten sposób się nie nauczę, a tak, próbując, może kiedyś będę
    > umiał?

    To Ci podpowiem.
    Do czytania grup dyskusyjnych uzywa sie czcionki o stalej szerokosci.
    Np. Courier.

    > Nie wiem jak u Ciebe, ale u mni pierwsze podkreślenie wyświetla sie
    > prawidłowo na "piniędzach"

    Gratuluje. Ale jak uzywasz czcionek o zmiennej szerokosci, to wez
    pod uwage, ze rozni ludzie uzywaja roznych czcionek i u kazdego
    to podkreslenie bedzie inaczej. Zmien czcionke, tak by wiekszosc
    uzytkownikow widziala to tak jak ty ;-)

    > Eee, ja tam Windows, HP i OE lamer. Ale radzę sobie jakoś

    Kiepsko jak widze ;-)

  • 6. Data: 2005-07-13 09:51:20
    Temat: Re: [OT] Re: Pomysł racjonalizatorski?
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl> dosć
    niespodziewanie napisał(a):
    > Do czytania grup dyskusyjnych uzywa sie czcionki o stalej szerokosci.
    > Np. Courier.

    Patrz, myślałem, ze mam tak ustawione, ba pamiętałem, ze tak ustawiałem, a
    teraz się okazało że sie myliłem :-(.
    Może teraz juz będzie OK

    > Kiepsko jak widze ;-)

    Napisałem "jakoś", nie napisałem "dobrze" ;-)

  • 7. Data: 2005-07-13 16:03:02
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > Co jest zlego w "izatorski" i "sprzedac" u przedpiscy?
    >
    > --
    > ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    Mógłbyś nie robić sobie takich rysuneczków i obszernych podpisów. Napisałeś dwa
    zdania a zająłeś z 10 razy więcej miejsca. Tomek

  • 8. Data: 2005-07-14 00:38:44
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 13.07.2005 Tomek <k...@o...pl> napisał/a:
    > Mógłbyś nie robić sobie takich rysuneczków i obszernych podpisów. Napisałeś dwa
    > zdania a zająłeś z 10 razy więcej miejsca. Tomek

    Moje swiete prawo. A i moja sygnaturka jest jak najbardziej zgodna z
    netykieta (zawiera 4 lub mniej linijek, kazda po max. 78 znakow).
    A to ze Tobie nieodpowiada - coz. Bywa. Zawiera za to wszystkie
    niezbedne informacje umozliwiajace kontakt ze mna.

  • 9. Data: 2005-07-14 16:28:44
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > niezbedne informacje umozliwiajace kontakt ze mna.
    >
    > --
    > ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    Oczywiście że mi Twoja sygnaturka nie przeszkadza. Nawet mi wisi. Tak jak Tobie
    wisi złe podkreślanie. Tylko po co robić z tego aferę. Przecież głupi sie nie
    pozna, madry będzie wiedział o co chodzi bez specjalnego tłumaczenia. Jak
    określić tego co mu przeszkadza złe podkreślenie w sytuacji gdy nie ma żadnego
    znaczenia praktycznego.
    Tomek