    From: ELCO <t...@n...pisz.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pomowienie
    Date: Tue, 10 Oct 2006 14:39:26 +0200

    Szef chce mie pozwac do sadu o pomowienie...
    Zaczelo sie od tego ze moja zmienniczka (w hurtowni budowlanej)
    ciagle mi sie zalila ze szef ja obmacuje, dotyka, glaszcze itp...
    Wiele razy mowila mi ze nie moze juz wytrzymac z tym szefem i chce
    odejsc. Jej maz nic o tym nie wiedzial. Odeszla, znalazla lepsza prace.
    Rozpowiedzialem kilku osobom dlaczego odeszla (powiedzialem prawde).
    Szef sie dowiedzial, obecnie domaga sie wyjasnienia na pismie (wczesniej
    juz rozmawialismy na ten temat, dosc obszernie), lub przeprosin na
    pismie, bo inaczej pozwie mnie za pomowienia. Rozmawialem ze
    zmienniczka, powiedziala ze to bylo wszystko w zartach i ona nie ma
    zamiaru do tego wracac... Jest szczesliwa ze nie musi przebywac z
    szefem. Nie bedzie w sadzie swiadczyc na moja korzysc, nie chce by to
    wyszlo dalej...
    Co moze mi grozic? Przeciez powiedzialem prawde, uslyszalem to od
    zmienniczki. Czy powinienem sie przejmowac szefem? Nie mam zamiaru
    go przepraszac bo to kawal h.... Leczyl sie psychiatrycznie oraz jest
    alkoholikiem (AA).
    Pozdrawiam!