  • 1. Data: 2005-04-18 06:09:08
    Temat: Pomocy !
    Od: "majkelFM" <m...@i...pl>

    Witam

    Czy ktoś może mi podać linka do tekstu Ustawy o Inspekcji Transportu
    Drogowego, Bo szukam i jakoś nie mogę znaleźć :)

    Bardzo proszę
    Pozdrawiam
    majkelFM

  • 2. Data: 2005-04-18 06:25:20
    Temat: Re: Pomocy !
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    http://forum.servis.pl/printview.php?t=246&start=0

    Co prawda nie do usenetu, ale zwięźle, krótko. Na początek polecam
    dział "Jak pisać".

    Renata

  • 3. Data: 2005-04-18 17:56:39
    Od: "majkelFM" <m...@i...pl>

    > Co prawda nie do usenetu, ale zwięźle, krótko. Na początek polecam
    > dział "Jak pisać".

    oczywiście kolejna bardzo pomocna odpowiedź, widzę że to tradycja na
    większości grup nie odpowiadać na posty tylko pouczać, pouczać,
    pouczać...... a i tak nic z tego nie wynika

    ehhhhh

  • 4. Data: 2005-04-18 18:44:30
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d40sl5$lv5$1@nemesis.news.tpi.pl>, majkelFM wrote:

    > oczywiście kolejna bardzo pomocna odpowiedź, widzę że to tradycja na
    > większości grup nie odpowiadać na posty tylko pouczać, pouczać,
    > pouczać...... a i tak nic z tego nie wynika

    Ale nie wiesz, czy jakbyś poprawnie napisał posta to coś jednak
    by z tego nie wynikło. Nigdy się nie dowiesz ile osób po prostu nie
    otworzyło posta o tak celnym temacie.

    Renata

  • 5. Data: 2005-04-18 18:55:41
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    majkelFM napisał(a):

    > oczywiście kolejna bardzo pomocna odpowiedź, widzę że to tradycja na
    > większości grup nie odpowiadać na posty tylko pouczać, pouczać,
    > pouczać...... a i tak nic z tego nie wynika
    >
    > ehhhhh

    bo niektorzy włącznie z Tobą nie rozumieją, kiedy dostają dobre rady.

    bo niektórzy, włącznie z Tobą, nie zadają sobie trudu przejrzenia kilku
    wątków wstecz, żeby sprawdzić czy nie ma jakiegoś FAQ/Manula czy czegoś
    podobnego

    bo wreszcie niektórzy, włącznie z Tobą, nie są w stanie nauczyć sie
    korzystania z google.pl.

    Znalazłem tam to czego szukasz w 30 sekund.

    A żebyś nie miał na co narzekać to wiedz kolego, ze nie ma ustawy o
    Inspekcji Transportu Drogowego, za to jest USTAWA
    z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.

    m.

    ps. w faq masz opisane adresy gdzie mozna znalezc ujednolicone teksty ustaw

  • 6. Data: 2005-04-18 20:18:13
    Od: "majkelFM" <m...@i...pl>

    > bo niektórzy, włącznie z Tobą, nie zadają sobie trudu przejrzenia kilku
    > wątków wstecz, żeby sprawdzić czy nie ma jakiegoś FAQ/Manula czy czegoś
    > podobnego

    może nie zawsze mają czas, ja np pisałem to dzisiaj rano i zależało mi na
    bardzo szybkiej odpowiedzi, to była kwestia praktycznie minut (bo tylko tyle
    miałem na znalezienie tego tematu)

    > bo wreszcie niektórzy, włącznie z Tobą, nie są w stanie nauczyć sie
    > korzystania z google.pl.

    tutaj akurat muszę się pochwalić gdyż znalazłem ten tekst po kilku minutach
    jak wrzuciłem tego posta na grupę

    > Znalazłem tam to czego szukasz w 30 sekund.

    niestety zajęło mi to troszki więcej czasu :)

    > A żebyś nie miał na co narzekać to wiedz kolego, ze nie ma ustawy o
    > Inspekcji Transportu Drogowego, za to jest USTAWA
    > z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.

    właśnie sie o ty dowiedziałem kilka minut za późno

    > ps. w faq masz opisane adresy gdzie mozna znalezc ujednolicone teksty
    ustaw

    dzięki właśnie czytam :)

    PS. niezbyt fortunnie się "wprowadziłem" na grupę, sorki :)