eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolkomtel - zakonczenie › Polkomtel - zakonczenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.task.gda.pl!task-filter!not-for-mail
    From: MM <s...@a...gda.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Polkomtel - zakonczenie
    Date: Mon, 30 Jun 2008 22:28:45 +0000 (UTC)
    Organization: CI TASK http://news.task.gda.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <g4bmmt$4k3$1@alf.lan.amelek.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: amelek.gda.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.task.gda.pl 1214866300 15653 79.188.177.162 (30 Jun 2008 22:51:40 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Jun 2008 22:51:40 +0000 (UTC)
    X-Notice1: This post has been postprocessed on the news.task.gda.pl server.
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-Organization-Original: -
    X-Path-Original: alf.amelek.gda.pl!not-for-mail
    User-Agent: tin/1.9.2-20070201 ("Dalaruan") (UNIX) (Linux/2.6.17.10 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:540525
    [ ukryj nagłówki ]

    Chodzi o tę słynną sprawę zmiany regulaminu, ze stycznia 2005.

    W skrócie: otrzymałem nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym,
    wniosłem sprzeciw, zgłosiłem się na rozprawę (trwającą 5 minut),
    potem na odczytanie wyroku i właśnie odebrałem odpis prawomocnego
    już wyroku. Powództwo firmy windykacyjnej zostało oddalone - jak
    się okazało, z powodu ich niedopatrzenia. Sąd nawet nie badał
    istoty sprawy (którą szczegółowo opisałem w sprzeciwie), lecz
    odniósł się do tego, że pozew dotyczył należności za usługi
    telekomunikacyjne, a takowych zaległych nie miałem (kara umowna
    nie jest usługą telekomunikacyjną). Broniłem się sam i jakoś
    nie zwróciłem uwagi na tę nieścisłość, ale dobrze się skończyło.

    Zostałem przy okazji pouczony, że nie mogłem się powoływać na
    UOKiK, gdyż występowałem jako przedsiębiorca (nie konsument) -
    choć wydało mi się to trochę dziwne, skoro art. 59 ust. 2 PT
    nie rozróżnia (jest tam ogólnie o abonentach). Ale i tak
    wygrałem - mam nadzieję, że inni "zrobieni w Plusa" również
    dotrwali do końca z podobnym wynikiem.

    pozdrawiam
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1